فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک

کلمات کلیدی

محافظ صفحه نمایش مدل 711

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40KH612N سایز 40 اینچ

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J505T

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل GWM-J8250S

یخچال فریزر ساید بای ساید جی‌ پلاس مدل GSS-J905T

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J302s

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J505W

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-J705S

یخچال فریزر ساید بای ساید جی ‌پلاس مدل GSS-J905W

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-J705W

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-J703W

یخچال فریزر دوقلو جی پلاس مدل GRF-K214W

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل 84B35S

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل GWM-84B35W

تلویزیون ال ای دی جی‌ پلاس مدل GTV-50KH512N سایز 50

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل GWM-J8470W

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل GWM-J8250W

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل GWM-84B35S

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K918BG

تلویزیون هوشمند ال ای دی جی پلاس مدل GTV-32LD612N سایز 32 اینچ

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K844W ظرفیت 8 کیلوگرم

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-TM24LU1-GAC-TM24LN1

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-K322W

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-KD1048W ظرفیت 10.5 کیلوگرم

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55LU821S سایز 55 اینچ

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K946S ظرفیت 9 کیلوگرم

ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916T

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-K516W

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-TE30LU1-GAC-TE30LN1

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-KD1048S ظرفیت 10.5 کیلوگرم

۱۴۰ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی اجمالی

مشخصات محصول

رتبه انرژی : +A
سرمایش سریع : دارد
انجماد سریع : دارد
الارم باز بودن درب : دارد

نقد و بررسی

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-0291GW

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-0291GW

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-0291GW یکی از محبوبترین و پرفروش ترین یخچال دوو سری ULTIMO ST است.

این محصول به عنوان یکی دیگر از اعضای خانواده خود با طراحی ویژه زیبایی منحصر به فردی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

یخچال فریزر اولتیمو در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در چهار رنگ سفید براق، سفید چرمی، سفید متالیک و استیل به مشتریان عرضه می گردد.

این یخچال یکی از بهترین یخچال های پهن موجود در بازار به حساب می آید که دارای گنجایش بالا می باشد.

دوو برای حفظ تازگی بیشتر در مواد غذایی، از سامانه کنترل سرمایش هوشمند (Digital Cooling) در سری یخچال فریزر های جدید فرشلند (FreshLand) بهره برده است.

این سامانه با استفاده از حسگرهای مختلف داخل و خارج از یخچال دما و رطوبت محیط داخلی و خارجی را بررسی نموده و در نهایت بهترین عملکرد ممکن را برای ایجاد دمای مناسب ایجاد می نماید.

بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا در یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-0291GW شرکت دوو (daewoo)، میـوه جات و سـبزیجات و همچنین مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی ‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می ‌مانــد.

 

سنسور حرکتی هوشمند (Intelligent Motion Sensor)

این سنسـور باعث می شـود هنگام تاریکی با نزدیک شـدن بـه یخچـال صفحه نمایشـگر و چراغ آبسـرد کن روشـن شـده، و فضـای اطـراف را نورانـی کند.

 

مدیریت و حفظ تازگی مواد غذایی با تکنولوژی دیجیتال (PERFECT FRESHNESS MANAGEMENT By Digital Technology) چیست؟

شرکت دوو در یخچال فریزر های جدید خود سری فرشلند (Fresh land) که به تازگی وارد بازار نموده است، استفاده از سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital cooling) یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-0291GW مجهز به سنسورهای کنترل دمایی نموده است، این سنسورها دمای فضای داخلی و بیرونی یخچال را تشخیص داده و اطلاعات آن را به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند.

این سامانه داده‌ ها را تحلیل کرده و پس از تحلیل آن دستورات لازم برای انجام عملکرد بهینه به کمپرسور منتقل نموده و سرمایش مورد نیاز با شرایط محصول تامین می گردد.

بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی ‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می ‌مانــد.

 

معرفی کمپرسور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Compressor) دوو

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد.

فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می ‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌ تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می ‌مانـد.

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. این موضوع باعث شده تا ساید بای ساید فرشلند دوو نشــان +A را به معنای 25٪ مصرف انرژی کمتر نسبت به سطح A دریافت نماید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با ارائه برندهای معتبر همچون دوو (با خدمات پس از فروش انتخاب سرویس حامی) همراه همیشگی خانواده شما خواهد بود.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی دوو را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، یخچال فریزر دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • رویا صورتی
  • ۰
  • ۰

بایگانی 

Tag: نگهداری کباب کوبیده پخته در فریزر

  • رویا صورتی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی اجمالی

امکانات ویژه:

  • نمودار مصرف انرژی: +++A
  • مجهز به موتور دایرکت درایو (Direct Drive)
  •  ظرفیت شست و شوی: 8 کیلوگرم
  • سرعت خشک کن: 1200 دور در دقیقه
  • تعداد برنامه شست و شوی: 14 عدد
  • مجهز شدن به کنترل پنل  LED  لمسی
  • مجهز به قفل درب
  • مجهز به قفل کودک
  • دارای سنسور ضد کف
  • دارای سنسور تشخیص وزن
  • دارای درب بزرگ
  • سیستم شستشوی دیگ
  • سیستم ادامه شستشو در صورت قطعی برق
  • برنامه تعویق شستشو (Delay Time)تا 8 ساعت
  • سیستم عیب‌ یابی هوشمند (Smart Diagnosis)

نقد و بررسی

ماشین لباسشویی هیوندای مدل HWM-8014W

ماشین لباسشویی هیوندای مدل HWM-8014W

اگر به دنبال یک محصول با کیفیت با تکنولوژی های روز هستید، قطعا لباسشویی هیوندای مدل HWM-8014W یکی از گزینه های شماست. این محصول جز دسته بنده رده بالا هیونداست. محصولات جدید هیوندا با مجهز شدن به موتور بدون تسمه (دایرکت درایو)، ضمن کاهش صدا، به طور چشمگیری در افزایش کیفیت و کاهش مصرف برق موثر واقع شده است.

طراحی ظاهری این محصول به گونه ایست که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. قرار گرفتن صفحه کنترل پنل در سمت راست و دکمه تنظیم برنامه ها در کنار دکمه های روشن وخاموش امکان کاربری راحتر را برای کسانی که می خواهند به سرعت از لباسشویی استفاده نمایند ایجاد می کند. در طراحی های جدید هیوندای محصولات لباسشویی به درب های بزرگ مجهز شده و دارای زیبایی خاص خود هستند.

مهمترین ویژگی لباسشویی هیوندای مدل HWM-8014W مجهز شدن به موتور Direct Drive است. این نسل از موتورهای جدید بدون تسمه ضمن کاهش میزان صدا، در تمامی مراحل شست و شو میزان مصرف انرژی از پایین ترین سطح برخوردار است. به همین جهت هیوندای توانسته است به نمودار مصرف انرژی +++A دست یابد.

سرعت دور موتور خشک کن این محصول 1200 دور در دقیقه و عملکرد آن طبق استانداردهای روز است.

لباسشویی هیوندای مدل HWM-8014W دارای 14 برنامه شستشوی مختلف و سیستم های هوشمند عیب یابی و اخطار است. این قابلیت با ترکیب یکدیگر می تواند پاسخگوی کامل نیازهای خانواده در کنار هم باشد.

از دیگر مزیت های این محصول میتوان به ظرفیت 8 کیلوگرمی طراحی اختصاصی درب بزرگ و عملکرد آن مناسب در هنگام شست و شوی اشاره نمود. این لباسشویی هیوندای دارای سیستم خودکار دیگ نیز به عنوان یک مزیت رقابتی برخوردار است.

گفتنی است لباسشویی هیوندای 8014 در رنگ بندی مختلف سفید و نقره ای در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک موجود است. این محصول با گارانتی رسمی هیوا سرویس به مشتریان عرضه میگردد.

موتور و مصرف انرژی

لباسشویی هیوندای مدل HWM-8014W با ظرفیت 8 کیلوگرمی، یکی از کاملترین لباسشویی ها در رده خود است. این لباسشویی دارای موتور تسمه ای با قدرت دور موتور 1200 دور در دقیقه و نمودار مصرف انرژی +++A است.

موتور دایرکت درایو

 موتور های دایرکت درایو (Direct Drive) یا درایو مستقیم که با نام اختصاری DD نیز شناخته می شوند، جزء دسته بندی موتورهای بدون تسمه قرار می گیرند. در این تکنولوژی، موتور به طور مستقیم و بدون دخالت عناصر انتقال مکانیکی (جعبه دنده کمربند تسمه و..) به دیگ شست و شو متصل شده است به عبارت بهتر موتور به طور مستقیم بار را بارگیری می کند و این خود باعث می شود تا صدا و لرزش به طرز چشم گیری کاهش یابد و به طبع مشکلات ناشی از خرابی تسمه نیز حذف شود. حتی لازم به ذکر است که این فناوری باعث کاهش مصرف انرژی شده و عمر ماشین لباسشویی شما را نیز افزایش می دهد.

مزیت موتورهای دایرکت درایو Direct Drive Motor

مصرف برق پایین تر

داشتن بالانس خودکار و عالی

بارگیری بیشتر دیگ شستشو

بهبود عملکرد موتور بدلیل حذف تسمه

کم بودن نیاز های سرد سازی به علت مزایای مهندسی گرمایی

عملکرد دینامیکی عالی و و کنترل دقیق سرعت و پوزیشن ها

طراحی فشرده به دلیل داشتن قطعات کم تر( با ارتفاع محوری پایین و حفره بزرگ )

اطمینان بالا به علت کم بودن تعداد بخش ها ی تشکیل دهنده ( حذف دنده ها و قرقره ها و…)

کاهش صدا و لرزش ماشین لباس شویی با توجه به بالانس شدن وزن موتور روی شفت درام

عمر بالای موتور( با توجه به قطر زیاد سیم پیچ وجریان مستقیم dc احتمال خرابی و معیوب شدن این نوع موتورها بسیار کم است.)

طراحی

در قسمت بالایی پنل لباسشویی هیوندای مدل HWM-8014W یک صفحه نمایش بزرگ و چندین کلید و پیچ تنظیم برنامه ها تعبیه شده است. این امکان برای فرد بوجود می آید تا به راحتی برنامه مورد نظر خود را برای شستشوی لباس انتخاب و تنظیم نماید. طراحی درب های آن به گونه ای است که در عین زیبایی دارای زاویه ی باز شدن بسیار مناسب و زیاد برای سهولت در قرار دادن و خارج کردن البسه است. این مورد یکی از بهترین و مهمترین مزیت های این ماشین لباسشویی میباشد که باعث پیشیگیری از رقبا و سایر برند ها شده است.

وجود یک کنترل پنل  بر روی این محصول، ضمن ارائه اطلاعات کافی در خصوص وضعیت فرآیند های شست و شوی به کاربر، می تواند امکان بررسی پیام های سیستم هوشمند عیب یابی و اخطار محصول را ارائه دهد.

زمان بندی و مدیریت زمان در شستشو یکی از ارکان مهم ضروری وسایل می باشد که این مدل با بهرگیری از تایمری دقیق و بی نقص جهت نمایش تایمر این امکان را به افراد ارائه میدهد تا برنامه ریزی دقیقی برای شستشوی البسه داشته باشند.

خدمات پس از فروش و ضمانت نامه

تمامی محصولات هیوندای دارای ضمانت نامه رسمی شرکت خدمات پس از فروش هیوا سرویس است. می توان گفت این شرکت در مدت گذشته با رشد چشمگیر و بسیار سریع همواره سعی داشته است به یکی از بزرگترین، پاسخگوترین و رضایتمندانه ترین شرکت های فعال کشور در این حوزه مبدل گردد. همچنین با به کارگیری بیش از 1000 نمایندگی فعال در 500 شهر کشور عزیزمان موجبات کارآفرینی گسترده ای را فراهم آورده است که از این حیث به خود می بالد.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ماشین لباسشویی هیوندای را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • رویا صورتی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی اجمالی

مشخصات محصول:

  • درب دو جداره
  • دارای کانوکشن
  • قابلیت تنظیم دما
  • تایمر 60 دقیقه ای همراه با زنگ

نقد و بررسی

آون توستر سیماران مدل STO-2050

آون توستر سیماران مدل STO-2050

آون توستر سیماران مدل STO-2050 یک محصول کاربردی و با کیفیت برای درست کردن و گرم کردن انواع غذا در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

آون توستر سیماران با توان 2200 وات و ظرفیت 50 لیتر انتخابی مناسب برای خانواده های پرجمعیت می باشد و فضای بزرگ داخلی این محصول امکان قرار دادن غذا در دو طبقه را می دهد.

آون توستر STO-2050 یک سیخ جوجه گردان هم دارد و از آن میتوان به عنوان جوجه گردان هم استفاده کرد و همچنین دارای 6 عملکرد می باشد.

در پنل تنظیمات این محصول که در سمت راست قرار دارد، 3 ولوم چرخشی وجود دارد که هرکدام برای تنظیم دمای دستگاه، تنظیم زمان پخت و انتخاب المنت حرارتی و کانوکشن به کار می روند.

المنت های حرارتی از جنس استیل ضدزنگ می باشند که امکان استفاده از آنها در سه حالت بالا، پایین و همزمان بالا و پایین وجود دارد.

از دیگر قابلیت های این محصول تایمر با قابلیت تنظیم زمان حداکثر تا 60 دقیقه، کانوکشن، چراغ داخلی و درب شیشه ای دو جداره و مقاوم در برابر حرارت اشاره کرد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی سیماران را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، آون توستر سیماران را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • رویا صورتی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی اجمالی

ماشین لباسشویی‌های بخارشو نسبت به ماشین لباسشویی های دیگر با استفاده از بخار به ذرات چربی و کثیفی ها نفوذ کرده و با متلاشی کردن پیوند مولکولی آنها کمک می‌کند تا با کمترین مقدار مواد شوینده، تمیزترین حالت ممکن را برای لباس ها شاهد باشید و در عین حال این فناوری صدمه‌ای به لباس نمی زند.

نقد و بررسی

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7100

ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی دوو سری Charisma مدل DWK-7100

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7100 سری کاریزما (Charisma) با درب بزرگ، جدیدترین محصول خانواده وایت لند (White Land) دوو است.

این محصول که به فناوری جدید بخار شوی (Steam Care) مجهز شده است، جز پرفروش ترین محصولات دوو در رده لباسشویی های دارای موتور تسمه ای است.

موتورهای تسمه ای دارای ساختار ساده ای هستند و از مهمترین مزیت های آن تعمیر و تعویض آسان آن است.

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما از لحاظ بالانس شدن نیز از انعطاف عملکردی بالایی برخوردار است.

لباسشویی های دوو سری Charisma در رنگ بندی های سفید و نقره ای با گارانتی رسمی انتخاب سرویس در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

 

طراحی ظاهری ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7100

لباسشویی دوو سری کاریزما دارای بدنه اکوبادی (Eco Body) جهت کاهش به همراه پنل مکانیکی LED است.

بدنه اختصاصی Eco Body در لباسشویی های دوو دارای سیستم ضد لرزش لباسشویی با طراحی ویژه دیواره های جانبی است.

این مورد موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی صدای لباسشویی حین کار می گردد.

 

موتور تسمه ای چیست؟

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7100 نیز دارای موتور تسمه ای است.

مزیت مهم این سیستم ساده موتور محصول با قابلیت تعویض و تعمیر آسان و ارزان است.

این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد برخوردار هستند.

 

فناوری بخار شوی (Steam Care) در لباسشویی های دوو چگونه عمل می کند؟

برای درک این موضوع باید بدانیم لباسشویی دوو هنگام شستشو، سیکل فرآیند را در چند مرحله تقسیم بندی می کند.

زمانی که در مرحله‌ی شستشوی اولیه آب وارد دیگ می‌شود، آب و بخار به همراه هم لباس‌ها را کاملاً خیس می‌کنند.

بخار هنگام شروع شستشو دمای آب را افزایش می‌دهد.

افزایش دمای آب باعث حل شدن ماده‌ی شستشو می‌شود و امکان پخش شدن عمیق آن در لباس‌ها و پارچه را فراهم می‌کند.

وقتی سیکل شستشو به اتمام رسید بخار بیشتری به دیگ آزاد می‌شود و دما را به حدی افزایش می‌دهد که باعث ضدعفونی شدن لباس‌ها می‌شود، سپس پارچه را نرم می‌کند و چروک‌های عمیقی را که طی سیکل شستشو ایجادشده است، برطرف می‌کند.

مهمترین مزیت یک سیستم بخارشوی صاف و بی چین و چروک شستن البسه و ملحفه ها با از بین بردن آلرژی های شایع آن ها می باشد.

در ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7100 سری کاریزما آب و بخار همزمان لکه ها، بوی ناخوشایند و چروک های هر نوع پارچه ای را از بین می برند.

ماشین لباسشویی‌های بخارشو نسبت به ماشین لباسشویی های دیگر با استفاده از بخار به ذرات چربی و کثیفی ها نفوذ کرده و با متلاشی کردن پیوند مولکولی آنها کمک می‌کند تا با کمترین مقدار مواد شوینده، تمیزترین حالت ممکن را برای لباس ها شاهد باشید و در عین حال این فناوری صدمه‌ای به لباس نمی زند.

فناوری بخار ضمن کاستن از زمان شستشو باعث بهبود عملکرد و کم شدن مقدار قابل توجهی از مصرف انرژی می‌شود.

همچنین این لباسشویی‌ها البسه را با قدرت بیشتری می شویند و با ظاهری صیقلی و فوق مدرن، شستشو را به ‌روز می‌کنند.

 

درام نسل جدید جهت جلوگیری از صدمه دیدگی البسه (Emerald Drum)

طراحی منحصر به فرد دیگ شستشو (درام زمرد) در این محصول موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

  • رویا صورتی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

چای ساز ویداس مدل vir-2110

چای ساز ویداس مدل vir-2110

چای ساز ویداس مدل vir-2110 جز چای ساز های پر فروش و با کیفیت شرکت ویداس است.

استفاده از چای ساز برقی مناسب برای درست کردن سریع و آسان چای و انواع دمنوش ها می باشد.

توان مصرفی این چای ساز 1800 وات می باشد که آب را در مدت زمان کوتاه به جوش آورد و می توان چای خوش طعمی را دم کرد.

این محصول دارای کلید روشن و خاموش روی کتری و روی سینی می باشد که این کلید ها برای تنظیم چای ساز می باشد.

این چای‌ ساز شامل یک کتری و یک قوری می باشد که ظرفیت کتری این محصول 2 لیتر و ظرفیت قوری 0.9 لیتر در نظر گرفته شده است.

جنس بدنه این چایی ساز از شیشه با کیفیت ساخته شده که در اثر حرارت زیاد آب، مقاوم می باشد.

قابلیت تنظیم دما از طریق پنل تعبیه شده روی سینی چایی ساز امکان پذیر است.

شرکت ویداس، در تولید و عرضه انواع لوازم برقی خانگی فعالیت پررنگی داشته و توانسته با ارائه ‌ی محصولاتی با کیفیت رضایت مصرف ‌کنندگان این حوزه را جلب کند.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی ویداس را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، چای ساز ویداس را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • رویا صورتی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی اجمالی

فناوری بخار شوی (Steam Care) در لباسشویی های دوو چگونه عمل می کند؟

برای درک این موضوع باید بدانیم لباسشویی دوو هنگام شستشو، سیکل فرآیند را در چند مرحله تقسیم بندی می کند. زمانی که در مرحله‌ی شستشوی اولیه آب وارد دیگ می‌شود، آب و بخار به همراه هم لباس‌ها را کاملاً خیس می‌کنند. بخار هنگام شروع شستشو دمای آب را افزایش می‌دهد.

نقد و بررسی

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8143

ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی دوو سری Charisma مدل DWK-8143

ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی دوو سری Charisma مدل DWK-8143 با درب بزرگ، جدیدترین محصول خانواده وایت لند (White Land) دوو است.

این محصول که به فناوری جدید بخار شوی (Steam Care) مجهز شده است، جزء پرفروش ترین محصولات دوو در رده لباسشویی های دارای موتور دایرکت درایو است.

موتورهای دایرکت درایو دارای ساختار ساده ای هستند و از مهمترین مزیت های آن تعمیر و تعویض آسان آن است.

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما از لحاظ بالانس شدن نیز از انعطاف عملکردی بالایی برخوردار است.

لباسشویی های دوو سری Charisma در رنگ بندی های سفید و نقره ای با گارانتی رسمی انتخاب سرویس در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

 

طراحی ظاهری ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8143

لباسشویی دوو سری کاریزما دارای بدنه اکوبادی (Eco Body) جهت کاهش به همراه پنل مکانیکی LED است.

بدنه اختصاصی Eco Body در لباسشویی های دوو دارای سیستم ضد لرزش لباسشویی با طراحی ویژه دیواره های جانبی است.

این مورد موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی صدای لباسشویی حین کار می گردد.

 

موتور دایرکت درایو چیست؟

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8143 نیز دارای موتور دایرکت درایو است.

مزیت مهم این سیستم قوی موتور محصول با قابلیت بالا و عمر بالا وصدای کم ارائه میگردد.

این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد برخوردار هستند.

 

فناوری بخار شوی (Steam Care) در لباسشویی های دوو چگونه عمل می کند؟

برای درک این موضوع باید بدانیم لباسشویی دوو هنگام شستشو، سیکل فرآیند را در چند مرحله تقسیم بندی می کند.

زمانی که در مرحله‌ی شستشوی اولیه آب وارد دیگ می‌شود، آب و بخار به همراه هم لباس‌ها را کاملاً خیس می‌کنند.

بخار هنگام شروع شستشو دمای آب را افزایش می‌دهد.

افزایش دمای آب باعث حل شدن ماده‌ی شستشو می‌شود و امکان پخش شدن عمیق آن در لباس‌ها و پارچه را فراهم می‌کند.

وقتی سیکل شستشو به اتمام رسید بخار بیشتری به دیگ آزاد می‌شود و دما را به حدی افزایش می‌ دهد که باعث ضدعفونی شدن لباس‌ها می‌شود، سپس پارچه را نرم می‌کند و چروک‌های عمیقی را که طی سیکل شستشو ایجادشده است، برطرف می‌کند.

مهمترین مزیت یک سیستم بخارشوی صاف و بی چین و چروک شستن البسه و ملحفه ها با از بین بردن آلرژی های شایع آن هاست.

در ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8143 سری کاریزما آب و بخار همزمان لکه ها، بوی ناخوشایند و چروک های هر نوع پارچه ای را از بین می برند.

ماشین لباسشویی‌های بخارشو نسبت به ماشین لباسشویی های دیگر با استفاده از بخار به ذرات چربی و کثیفی ها نفوذ کرده و با متلاشی کردن پیوند مولکولی آنها کمک می‌کند تا با کمترین مقدار مواد شوینده، تمیزترین حالت ممکن را برای لباس ها شاهد باشید و در عین حال این فناوری صدمه‌ای به لباس نمی زند.

فناوری بخار ضمن کاستن از زمان شستشو باعث بهبود عملکرد و کم شدن مقدار قابل توجهی از مصرف انرژی می‌شود.

همچنین این لباسشویی‌ها البسه را با قدرت بیشتری می شویند و با ظاهری صیقلی و فوق مدرن، شستشو را به‌روز می‌کنند.

 

درام نسل جدید جهت جلوگیری از صدمه دیدگی البسه (Emerald Drum)

طراحی منحصر به فرد دیگ شستشو (درام زمرد) در این محصول موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می اورد.

  • رویا صورتی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی اجمالی

امکانات ویژه:

مجهز به آبسردکن

کنترل الکترونیکی و هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب

گردش هوای داخلی کابین توسط فن به تمام طبقات بصورت یکنواخت

عملکرد بدون برفک

آلارم هوشمند هنگام باز ماندن درب

لاستیک دور درب ضد باکتری Bioshield

دارای تکنولوژی سرمایش دوگانه (Twin Cooling)

کمپرسورهای ویژه جهت آب و هوای گرمسیری

محفظه های نگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت

30 ماه گارانتی

 

نقد و بررسی

یخچال فریزر کمبی هیمالیا مدل 5 کاره سفید (آبسردکن دار)

یخچال فریزر کمبی هیمالیا فریزر پایین مدل 530 آبسردکن دار(5 کاره)

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار هیمالیا، یخچال های پایین فریزر اصطلاحا کمبی است. در این گروه محصول مصرف کنندگان توجه زیادی به تعداد کشو در فریزر و پایین بودن برای استفاده از فضای بیشتر از آن را دارند. هیمالیا امروزه با نگاه به میزان درخواست های مصرف کنندگان برای افزایش امکانات در یخچال های خانگی دو نوع از یخچال فریزر های مدل  کمبی 530 را تولید و روانه بازار نموده است. یکی از این دو مدل یخچال فریزر کمبی هیمالیا مدل 530 آبسردکن دار و دیگری دارای هوم بار خانگی است.

یخچال فریزر هیمالیا با بهینه سازی عملکرد سیستم توانسته است به رتبه مصرف انرژی A دست یابد. سیستم اخطار بازماندن درب، سیستم اقتصادی خودکار و سیستم عیب یاب هوشمند نیز از دیگر امکانات این محصول محبوب هیمالیا است. تمامی موارد گفته شده در کنار ارائه خدمات پس از فروش مناسب هیمالیا به مصرف کنندگان آسودگی خیال را برای شما به ارمغان می آورد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک این اطمینان را به شما می دهد که تمامی محصولات هیمالیا ارائه شده در این فروشگاه از اصالت کالا برخوردار بوده و با گارانتی رسمی هیمالیا در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

طراحی، گنجایش و ابعاد

جنس ورقه های بدنه این محصول از نوع ورق های از پیش رنگ شده کره ای است، این ورق ها دارای کیفیت مناسبی بوده و در رنگ بندی مختلف سفید و نقره ای در بازار موجود است.

هیمالیا توانسته است با ایجاد تنوع در طرح های مختلف یخچال فریزرهای خود از محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار گردد. یخچال فریزر کمبی هیمالیا مدل 530 آبسردکن دار با اضافه شدن آبسردکن روی درب ضمن افزایش زیبایی توانسته است کارایی یخچال فریزر خود را در بالاترین سطح نگه دارد.

روی بدنه یخچال یک صفحه نمایش که دارای قابلیت کنترل عملکرد محصول است نیز تعبیه شده است.

تعداد طبقات در نظر گرفته شده در یخچال فریزر کمبی هیمالیا مدل 530 آبسردکن دار، 3 طبقه و 2 کشو در یخچال است. در فریزر نیز 4 کشو با ظرفیت مناسب برای نگهداری از مواد غذایی منجمد طراحی و نصب شده است.

در نهایت باید به این نکته نیز توجه داشت که حجم کلی این یخچال فریزر 480 لیتر بوده و دارای حدود 70 کیلوگرم وزن است.

 

سیستم اخطار باز‌ماندن درب

یکی از دغدغه های مصرف کنندگان، باز ماندن درب یخچال و بالطبع افزایش فشار بر روی کمپرسور و افزایش مصرف انرژی است. هیمالیا برای رفع این موضوع سیستمی را طراحی نموده که در صورت باز‌ماندن درب بعد از حدود 2 دقیقه هر 10 ثانیه یک آلارم صوتی و بعد از حدود 2 دقیقه بعد هر 5 ثانیه یک آلارم صوتی و بعد از حدود 2 دقیقه آلارم پیوسته به صدا در می آید، تا بدینوسیله شما را نسبت به باز ماندن درب ها مطلع نماید.

 

سیستم اقتصادی خودکار

یکی از بهترین ویژگی های یخچال فریزر کمبی هیمالیا مدل 530 آبسردکن دار  سیستم اقتصادی خودکار آن است. در صورتیکه به مدت 48 ساعت از یخچال استفاده نشود و درب باز نگردد، حالت اقتصادی بصورت خودکار فعال شده و یخچال در پایین ترین سطح مصرف انرژی قرار میگیرد، در این حالت با باز شدن درب حالت اقتصادی غیرفعال و به حالت کاری قبلی باز میگردد.

 

سیستم عیب ‌یاب

شرکت هیمالیا با تعبیه نمودن این سیستم به شما این امکان را داده است تا بدون هیچ زحمتی از مشکل و یا عیب یخچال فریزر خود با خبر شده و در سریع‌ترین زمان به رفع آن بپردازید.

 

صفحه کنترل لمسی و هوشمند

روی بدنه یخچال فریزر کمبی هیمالیا مدل 530 آبسردکن دار یک صفحه کنترل پنل دیجیتال تعبیه شده و دسترسی کاملی را به شما برای بررسی عملکرد و مشاهده اطلاعات از جمله دما یخچال فریزر و … را به شما ارائه می دهد.

  • رویا صورتی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

تلویزیون ال ای دی FHD آیوا مدل N18 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی آیوا مدل N18 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی آیوا مدل N18 سایز 43 اینچ با کیفیت تصویر Full HD جزء محبوبترین تلویزیون های کمپانی (Aiwa) می باشد.

تلویزیون سایز کوچک آیوا با گارانتی 24 ماهه در مدل مختلف M3 ،M7 ،D3 و D18 روانه بازار شده است.

این تلویزیون با رزولوشن تصویر 1080×1920، صفحه نمایش تخت و تکنولوژی مگاکنتراست است.

تصویر واضح با ابعاد مناسب به همراه پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری ارزش خرید این تلویزیون را در سایز 43 اینچ بیشتر کرده است.

این مدل همچون دیگر تلویزیون های آیوا از تکنولوژی گیرنده دیجیتال بهره برده و تصویری شفاف را به بینندگان خود هدیه می دهد.

مهمترین امکانات این مدل وجود 1 پورت USB و 3 پورت HDMI است که می تواند نیاز شما را برای اتصال دستگاه های مختلف به این تلویزیون را مرتفع سازد.

این محصول با گارانتی شرکت گاندو از طریق فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در دسترس مصرف کنندگان قرار گفته است.

 

صفحه نمایش و کیفیت تصویر

صفحه نمایش تلویزیون M743 آیوا از نوع تخت بوده و تکنولوژی ساخت این محصول از نوع LED می باشد.

همچنین پنل استفاده شده در ساخت این تلویزیون از نوع TFT LED بوده و نور پس زمینه آن از نوع DLED می باشد.

در تلویزیون N1843 آیوا تفاوت میان تلوزیون های LED و LCD نور پس زمینه آنها می باشد، در تلوزیون های LCD از نور فلوئوروسنت شده اما در ساخت تلویزیون های ال ای دی از نور LED به عنوان نور پس زمینه استفاده شده.

تلویزیون ال ای دی آیوا مدل N18 با صفحه نمایش 43 اینچی، کیفیت تصویر یک مگا پیکسل و نسبت تصویر 16:9 روانه بازار شده است.

این موضوع باعث شده است تا کیفیت تصویر مناسبی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

 

کیفیت صدا تلویزیون LED آیوا مدل N18

سیستم صوتی این مدل با استاندارد های Dolby و توسط سیستم صدای دو کاناله تولید شده است تا هنگام مشاهده فیلم و سریال های خود از کیفیت صدای ارائه شده نهایت لذت را ببرید.

این تلویزیون به دو بلندگو با توان خروجی 10 وات و در مجموع توان خروجی 20 واتی که در پایین تلویزیون قرار دارند مجهز شده است تا تولید صدای واقعی و فراگیر را نماید.

 

امکانات و قابلیت های تلویزیون ال ای دی آیوا مدل N18 سایز 43 اینچ

این تلویزیون یک پخش کننده چند رسانه ای هست و از اکثر فرمت های صوتی و تصویری رایج پشتیبانی به عمل می آورد.

با داشتن قابلیت ماشین زمان میتوان برنامه های مورد علاقه خود را بر روی حافظه های جانبی ذخیره سازی کرد.

شما هم اکنون میتوانید این محصول مناسب را از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک سفارش دهید و در اسرع وقت در منزل خود تحویل بگیرید.

  • رویا صورتی
  • ۰
  • ۰

خرید اقساطی در طرح تالی آپ

z_ahmadieh

دوشنبه ۱۱ مرداد ۰۰ | ۰۶:۲۴

خرید اقساطی در طرح تالی آپ

سرویس اعتباری آپسان (تالی)

شرکت آسان پرداز توسن (آپسان) با همکاری دو شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (توسن) و آسان پرداخت پرشین (آپ) در سال 98 تاسیس شد.

آپسان در نظر دارد تا با اعطا اعتبار در قالب سامانه جامع اعتبار تالی نقش موثری در افزایش توان خرید و تامین سبد کالای خانوارها ایفا کند.

همچنین ایجاد زیر ساخت یکپارچه مناسب جهت ارائه انواع خدمات هوشمند مبتنی بر اعتبار و ایجاد بستر مناسب مصرف اعتبار در قالب عقد قرارداد با پذیرندگان خرد و کلان، یکی از اهداف این شرکت می باشد.

اعتبار تالی روشی برای پرداخت و خرید است. در این روش پرداخت، مقدار معینی اعتبار به دارنده اعتبار تالی تخصیص داده می‌شود. دارنده می‌تواند تا سقف تعیین‌شده از اعتبار خود در یک ماه، که در واقع یک دوره مصرف است، پرداخت کند.

 

مزیت های اعتبار تالی

  •  اعتبار تالی، راهکاری مبتنی بر فناوری و زیر ساخت الکترونیک است که به مشتریان امکان خرید و پرداخت در موعد دیگر را فراهم می کند.
  •   نیازی به درخواست از بانک ندارد.
  • در صورت بازپرداخت بموقع، نیازی به پرداخت هزینه های اضافی مانند سود یا بهره نیست.
  •  پرداخت وجوه به خرده فروشان از سوی تالی در همان لحظه
  •  ریسک عدم بازپرداخت اعتبار، توسط تالی مدیریت می شود.

اعتبار تالی در اپلیکیشن آپ قرار دارد و تفاوت اصلی آن با کیف پول‌ در این است که امکان برداشت نقدی یا حساب اعتباری یا انتقال آن به کارت یا شخص دیگر وجود ندارد.

 

چه افرادی می توانند اعتبار تالی را دریافت کنند؟

هم افراد و هم شرکت ها و سازمان ها می توانند از اعتبار تالی بهره مند شوند. سازمان ها و شرکت ها با شرکت آپسان قرارداد می بندند و لیست پرسنل و کارمندانشان را به آپسان ارائه می دهند.

افراد هم به سایت آپسان مراجعه کرده و درخواستشان را برای دریافت اعتبار اعلام می کنند. آپسان با بررسی شرایط فرد، اعتبار آپسان را به او اختصاص می‌دهد و سپس فرد می‌تواند اعتبار خود را از طریق اپلیکیشن آپ مشاهده و استفاده کند.

 

روش خرید با اعتبار تالی

2 روش برای خرید با اعتبار تالی وجود دارد.

روش اول اسکن بارکد است. ابتدا در اپلیکیشن آپ گزینه تله پرداز را انتخاب کنید. روی دستگاه‌ کارت‌خوان آپ، کد QR نمایش داده می‌شود و فرد می‌تواند با اسکن آن کد، پرداختش را انجام دهد.

روش دوم، استفاده از کد نشان پرداخت است. اگر مایل به اسکن بارکد نبودید، دکمه زرد رنگ روی دستگاه‌ کارت‌خوان آپ را فشار دهید و کد نشان پرداختی که دستگاه به شما نمایش می‌دهد را در اپلیکیشن آپ، وارد کنید. سپس نام پذیرنده را روی موبایل خود می بینید.

مبلغ را وارد کرده و در مرحله بعد، گزینه اعتبار تالی را انتخاب کنید. در نهایت تراکنش موفق روی موبایل شما نمایش داده می‌شود و همچنین با زدن دکمه 4 دستگاه کارت خوان، رسید تراکنش از دستگاه کارت‌خوان چاپ می‌شود.

 

خرید آنلاین با اعتبار تالی

  • از میان فروشگاه های طرف قرارداد با تالی یکی را انتخاب کنید.
  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و به سبد خرید اضافه کنید.
  • پس از ثبت نهایی محصول از میان درگاه های پرداخت نشان داده شده، درگاه پرداخت اعتباری را انتخاب کنید.
  • پس از ورود به درگاه پرداخت اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
  • در صفحه بعد اعتبار تالی را مشاهده می کنید. آن را انتخاب کرده و پرداخت را بزنید.
  • تراکنش موفق است و کد پیگیری را دریافت می کنید.

 

بازپرداخت اعتبار تالی به چه صورت است؟

با مراجعه به آپ و در بخش تالی جزییات صورت‌حساب خود را مشاهده کرده و سپس می توانید بدهی خود را پرداخت کنید.

بازپرداخت کلیه تراکنش‌ها هم در اپلیکیشن آپ انجام می‌شود. در صورت استفاده از اعتبار، در اولین روز ماه بعد صورت‌حساب جدید برای شما صادر می‌شود که می‌توانید آن را از زمان صدور تا پایان روز پنجم ماه دوم بدون کارمزد پرداخت کنید.

در صورت عدم پرداخت تا پایان روز پنجم ماه بعد، کارمزد ماهانه‌­ای از زمان ایجاد صورت‌حساب به بدهی شما اضافه می‌شود و شما می‌توانید تا قبل از پایان ماه صورت‌حساب خود را با احتساب کارمزد، بطور کامل و یا بخشی از بدهی را پرداخت کنید.

 

تا چه مدت می توانیم اعتبار تالی داشته باشیم؟

اگر بدهی های خود را سر وقت تسویه کنید، حسابتان همیشه شارژ است.

 

از کدام فروشگاه ها می توان با اعتبار تالی خرید کرد؟

  • از تمام فروشگاه هایی که دستگاه پوز آپ دارند، می توانید با اعتبار تالی خرید کنید.
  • فروشگاه های طرف قرارداد با تالی که شامل تخفیفات فراوان است.

برای دریافت لیست کامل فروشگاه های طرف قرارداد با تالی می توانید به سایت تالی مراجعه کنید.

 

 خرید از انتخاب کلیک با اعتبار تالی

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک یکی از فروشگاه های آنلاین طرف قرارداد با تالی می باشد که شما می توانید انواع محصولات انتخاب کلیک از جمله لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال، تجهیزات صنعتی و… را با استفاده از اعتبار تالی در سایت انتخاب کلیک خریداری کنید.

  • رویا صورتی